راهنمای باشگاه مشتریان مخابرات خراسان رضوی



اهداف باشگاه :

  هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان مخابرات، افزایش وفاداری و رضایت مشتریان شرکت می باشد.

 برای دست یابی به این اهداف از روشهایی چون :

-شناسایی مشتریان فعال

دریافت نظرات مشتریان و ارتباطات دوطرفه

تشویق مشتریان به ارتباط مجازی با شرکت با هدف دریافت خدمات الکترونیکی

 تکمیل بانک اطلاعات مشتریان قدیمی و ایجاد احساس وفاداری در مشتریان

ایجاد روحیه مشتری مداری در کارکنان شرکت و...استفاده خواهد شد.

 نحوه عضویت در باشگاه مشتريان مخابرات :

   جهت عضویت در باشگاه به شرح ذیل اقدام فرمائید :

* مراجعه به سايت شرکت مخابرات خراسان رضوي به نشاني  WWW.TCI-khorasan.ir

* تكميل مراحل ثبت نام پس از ورود به قسمت باشگاه مشتريان

 

اطلاعات خواسته شده برای ثبت نام شامل موارد ذيل مي باشد:

- شماره ملی مالک تلفن

در صورتي كه تلفن به نام شما نيست (مستاجر و..) همراه داشتن كد ملي مالك تلفن ضروري مي باشد.

-غير از ورود کد ملي مالک تلفن كه مي بايست با کد ملي درج شده در پرونده تلفن يكسان باشد ثبت نام با درج  ساير اطلاعات مربوط به استفاده كننده از  تلفن (مستاجر) نظير نام ، نام خانوادگي ،تاريخ تولد ،جنسيت و... بدون مشكل انجام ميشود.

 

 -لازم به توضیح است که درصورت تعلق گرفتن جایزه ، کلیه جوایزی که بر روی خط تلفن فعال می شود نظیر سرویسهای ADSL، و سایر سرویس های ارزش افزوده حضور مالک تلفن ضروری نمی باشد لیکن جهت دریافت جوایزی همچون وجوه نقدی و ... حضور مالک ضروری می باشد.

- اگر کدملی مالک تلفن در پرونده نباشد (تلفن های قدیمی) پس از ورود کد ملی ثبت نام صورت نمی گیرد. لذا می بایست مالک تلفن به همراه مدارک شناسایی ، برای ثبت کد ملی خود در پرونده تلفن به یکی از دفاتر ارتباطی مخابرات مراجعه و پس از ثبت کد ملی خود در پرونده دوباره اقدام به ثبت نام در باشگاه نماید.

- شماره تلفن همراه

شماره همراه استفاده کننده تلفن که درصورت اطلاع رساني بتوان با آن به مشترک مربوطه  تماس حاصل نمود.

 

ثبت نام براساس شماره تلفن مي باشد بنحوي که براي هر شماره تلفن فقط يک نفر مي تواند ثبت نام کند (لازم به توضيح است درصورتي که براي يک شماره تلفن قبلا ثبت نام صورت گرفته باشد پس از اعلام شماره تلفن پيامي ارسال خواهد شد که درصورتي که شما مالک اين شماره تلفن مي باشيد بايد با مدارک خود به يکي از دفاتر ارتباطي مخابرات مراجعه فرماييد. )

 

برای تکمیل اطلاعات ثبت نام می باید کد ملی خود را وارد کنید

امتیازات باشگاه برای اعضا:

باشگاه برای مشتریانی که عضو باشگاه باشند امتیازات و جوایزی در نظر گرفته است که بسته به میزان امتیازت اکتسابی به اعضا اهدا خواهد شد.


کاربر گرامی ،  شما می توانید با استفاده از هر یک از عناوین جدول زیر نسبت به افزایش امتیاز خود اقدام نمائید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز کلوپ افزایش دهید.
ردیف عنوان امتیاز سقف امتیاز
1 پرداخت قبوض(شامل هزینه ADSLو مبلغ مکالمه) هر 5000 تومان 1 300
2 پرداخت قبض از طریق تلفن 2000 5 20
3 پرداخت قبض میان دوره 5 20
4 پرداخت قبض تا قبل از مهلت پرداخت 8 8
5 ثبت نام ADSL مخابرات 15 15
6 شارژ ADSL برای طرح های پیش پرداخت، به ازای هر 5000 تومان 5 امتیاز 5 200
7 عضویت در باشگاه 10 10
8 هدیه تولد هر سال 10 10
9 ورود به سایت باشگاه مشترکان هر هفته 1 4

امتیاز شارژ سرویس ADSL (ردیف 6)جهت طرح های پیش پرداخت محاسبه می شود.طرح هایی که هزینه شارژ سرویس ADSL آن ها بر روی قبض مشترک لحاظ می شود(مانند طرح خانواده و...) امتیاز شارژ اینترنت آن ها از امتیاز "پرداخت مبلغ قبض"(ردیف 1) محاسبه خواهد شد.

نحوه اختصاص جوایز:

 برای اعضایی که امتیازات آنها به 1000 امتیاز برسد جوایزی در نظر گرفته شده است و در این مرحله اعضا می توانند جوایز خود را دریافت کنند یا به ذخیره سازی امتیازات خود ادامه دهند و به مراحل بعدی بروند در هر مرحله جوایز تعلق گرفته ارزش بیشتر خواهد داشت .

 

امتیاز جایزه
1000 1- شرکت در قرعه کشی
 2- اهدا جویز شامل : یک خط تلفن ، سرویس ADSL ؛ مودم ADSLوایرلس ، استفاده رایگان از سرویسهای ارزش افزوده و...
3- ارسال کاتولوگ و بروشورهای سرویسهای جدید مخابرات
2000 1- شرکت در قرعه کشی
 2- اهدا جویز شامل: سرویسASDL ؛ یک خط تلفن باشماره رند ، استفاده رایگان از سرویسهای ارزش افزوده و...
3- ارسال کاتولوگ و بروشورهای سرویسهای جدید مخابرات
3000 1- شرکت در قرعه کشی
 2- اهدا جوایزی شامل: خط تلفن با شماره رند طلایی ،سرویس ADSL با حجم بالا، تب لت و لب تاب و...
3- ارسال کاتولوگ و بروشورهای سرویسهای جدید مخابرات

لازم به توضيح است درصورتي که فردي داري چند خط تلفن باشد امتياز آنها بصورت جدا براي هر خط محاسبه خواهد گرديد .